| | | | | | | | ULUSLARARASI SAĞLIK TURİZMİ

Uluslararası Sağlık Turizmi

Sağlık Turizmi ve Kadın Sağlığı

Sağlık turizmi; bireyin sağlığının yanı sıra global ölçekte toplum sağlığı açısından da büyük önem taşımaktadır. Kadın sağlığı ise toplum sağlığı açısından en önemli alanlardan biridir. Ülkemizde kadın hastalıklarının tanı ve tedavisi, üreme sağlığının korunması, tüp bebek tedavileri ve genital estetik uygulamalarında başarılı sonuçlar elde edilmektedir.

İyi Bir Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanına Nasıl Ulaşılır?

İnternet çağında oluşumuz ile birlikte bilgiye ulaşma oldukça kolaylaşmış durumdadır. Ancak doğru ve nitelikli bilgiye ulaşmakta bir o kadar zorlaşmıştır. Doktor seçimi de bu durumda karmaşık bir hal almıştır. İyi bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına ulaşmak için hangi tanı ve tedavi yöntemine ihtiyaç duyuyorsanız; bu alanda tecrübeli olan doktoru bulmanız oldukça önemlidir. Aynı zamanda bu alanda tedavi olmuş diğer hastaların görüşlerini inceleyebilir; tercih edeceğiniz doktorun akademik geçmişine göz atabilirsiniz.

Kliniğimiz,
 hem Türkiye’deki hem de yurt dışından gelen hastalara en iyi şekilde sağlık hizmeti sunmayı hedeflemektedir. Bu doğrultuda kendisini hem akademik olarak da hem de klinikte kullanılan sağlık teknolojilerini her geçen dönemde yenilemeyi ve geliştirmeyi hedeflemektedir.
Yurt dışından gelen hastalarımızın farklı iletişim seçenekleri ile randevu almaları yeterlidir. Randevu sürecinde sağlık uygulamaları ile ilgili detaylı bilgileri öğrenebilirsiniz.

EKİBİMİZ
Sağlık Turizmi Sorumlumuz :Op.Dr.BülentGürhan KAHRAMAN